SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię

Nielsen Audience Measurement jako jedyny złożył ofertę w przetargu na dostawę danych telemetrycznych dla Telewizji Polskiej. Decyzja o podpisaniu umowy ma zapaść w najbliższych dniach.

Przedwczoraj 9 marca br. minął termin składania ofert w przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych dla tego nadawcy w latach 2015-2019. Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Jacka Rakowieckiego, rzecznika prasowego TVP ofertę w nim  złożył tylko Nielsen Audience Measurement. Z jaką ofertą cenową - tego nie udało nam się ustalić.

Przypomnijmy, że obecne postępowanie na dostarczanie danych telemetrycznych jest drugim podejściem publicznego nadawcy do zawarcia umowy w tym zakresie. Poprzedni przetarg unieważniono, bo Nielsen Audience Measurement zaproponował cenę, której TVP nie zaakceptowała (więcej na ten temat).

Dlatego przetarg wznowiono, a w międzyczasie podpisano (po krótkich przetargach) miesięczne umowy z Nielsen Audience Measurement na dostarczanie danych - pierwsza dotyczyła okresu od 9 lutego do 8 marca br., druga - od 9 marca do 8 kwietnia br.  W ramach każdej z nich TVP płaciła NAM po blisko 800 tys. zł miesięcznie (zobacz szczegóły).

Jacek Rakowiecki zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że decyzja o przyjęciu bądź odrzuceniu oferty złożonej przez NAM zostanie prawdopodobnie podjęta w najbliższy czwartek, czyli jutro.

Dołącz do dyskusji: Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl