Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię

Nielsen Audience Measurement jako jedyny złożył ofertę w przetargu na dostawę danych telemetrycznych dla Telewizji Polskiej. Decyzja o podpisaniu umowy ma zapaść w najbliższych dniach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:

Przedwczoraj 9 marca br. minął termin składania ofert w przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych dla tego nadawcy w latach 2015-2019. Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Jacka Rakowieckiego, rzecznika prasowego TVP ofertę w nim  złożył tylko Nielsen Audience Measurement. Z jaką ofertą cenową - tego nie udało nam się ustalić.

Przypomnijmy, że obecne postępowanie na dostarczanie danych telemetrycznych jest drugim podejściem publicznego nadawcy do zawarcia umowy w tym zakresie. Poprzedni przetarg unieważniono, bo Nielsen Audience Measurement zaproponował cenę, której TVP nie zaakceptowała (więcej na ten temat).

Dlatego przetarg wznowiono, a w międzyczasie podpisano (po krótkich przetargach) miesięczne umowy z Nielsen Audience Measurement na dostarczanie danych - pierwsza dotyczyła okresu od 9 lutego do 8 marca br., druga - od 9 marca do 8 kwietnia br.  W ramach każdej z nich TVP płaciła NAM po blisko 800 tys. zł miesięcznie (zobacz szczegóły).

Jacek Rakowiecki zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że decyzja o przyjęciu bądź odrzuceniu oferty złożonej przez NAM zostanie prawdopodobnie podjęta w najbliższy czwartek, czyli jutro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?