„Tylko Piłka” w salonach STS

Tygodnik „Tylko Piłka” będzie dostępny w salonach bukmacherskich STS w całej Polsce. W zamian redakcja czasopisma będzie przygotowywać komentarze do „Magazynu STS”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Tylko Piłka” będzie dostępna w 400 salonach bukmacherskich STS odwiedzanych miesięcznie przez ok. 800 tys. osób. Dodatkowo aktualności sportowe przygotowane przez redakcję tygodnika będą publikowane w systemie telewizyjnym w tych punktach.

Planowane są również wspólne akcje reklamowe, konkursy dla klientów STS i czytelników pisma „Tylko Piłka”, a także działania w serwisach społecznościowych. W związku z rozpoczęciem współpracy zorganizowany zostanie również konkurs, w którym główną nagrodą będzie samochód osobowy.

- Klienci STS to osoby, które są pasjonatami sportu, w szczególności zaś piłki nożnej, dlatego możliwość bezpośredniego dotarcia do tak dużej grupy docelowej z naszym tygodnikiem stanowi dla nas doskonałą okazję do promocji tytułu i zwiększania jego udziału w rynku - przekonuje Stanisław Wedler, prezes spółki wydającej „Tylko Piłkę”.

W ramach współpracy redakcja tygodnika będzie przygotowywać komentarze o wydarzeniach sportowych, które będą publikowane w „Magazynie STS” dostępnym w salonach STS. Ponadto „Tylko Piłka” będzie wspierać STS w zakresie promocji pozytywnego wizerunku stacjonarnych zakładów bukmacherskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]