SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow

W maju 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jedyny spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał magazyn „Na Żywo”.

Article

Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2014 roku względem maja 2013 roku zmalała o 1,38 proc. i wyniosła 569 871 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny spadek w zestawieniu.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6 proc. do 311 512 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 226 042 egz., po wzroście o 1,86 proc.

Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 8,74 proc. do 175 755 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

729 878

569 871

569 871

759 784

577 871

577 852

Twoje Imperium

405 172

311 512

311 512

402 054

293 882

293 882

Rewia

318 925

226 042

226 042

318 136

221 917

221 917

Świat & Ludzie

302 462

196 414

196 414

287 470

188 269

188 269

Na Żywo

273 722

175 755

175 755

263 398

161 636

161 636


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 4,42 proc.) pochwalić się mogło „Twoje Imperium”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Świat & Ludzie” - było to 2,64 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

729 878

569 871

569 871

760 689

576 546

576 546

Twoje Imperium

405 172

311 512

311 512

420 161

298 331

298 331

Rewia

318 925

226 042

226 042

325 326

220 436

220 436

Świat & Ludzie

302 462

196 414

196 414

305 423

201 747

201 747

Na Żywo

273 722

175 755

175 755

277 925

176 301

176 301


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zac
wsród tygodników yellow też newsweek odnotował spadki.
9 8
odpowiedź