Tymbark kampanią promuje linię Crazy Fun (wideo)

Maspex rozpoczął kampanię reklamową promującą nową linię produktów marki Tymbark - Crazy Fun. Autorem spotu jest Blady Kris.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kilka tygodni temu na rynek trafiła nowa linia produktów Tymbark Crazy Fun. Dostępne są w puszkach 200 ml w czterech smakach: jabłko-marakuja (Cringe Fiesta), jabłko-kiwi (Always Lucky), jabłko-ananas (Party Mood) oraz jabłko-truskawka (Feel Pretty).

Kampania Crazy Fun będzie realizowana w kanałach digital i social media (YouTube, VOD,  TikTok, Instagram, Facebook) oraz będzie wzbogacona aktywnościami opartymi o działania chatbota i elementy grywalizacji (gra poststicker). Komunikacja wsparta będzie także przez znanych i lubianych influencerów.

W ramach działań powstał spot, w którym pojawia się autorski utwór beatboxowy inspirowany nazwami puszek. Jego autorem jest znany artysta – Blady Kris.

 

Za kreację kampanii odpowiadają agencje Hand Made i GetHero, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?