SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzież dzięki aplikacji VR kreuje rzeczywistość w reklamie Owoców Świata Tymbark (wideo)

Maspex w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej Owoców Świata Tymbarku promuje aplikację Tymbark Prank, wykorzystującą mechanizm rozszerzonej rzeczywistości. Za realizację akcji odpowiadają agencje: Brainbox, Mindshare, Well-Rounded Design i The Dust – Grupa Me & My Friends.

Article

W ramach rozpoczętej kampanii reklamowej marki napojów Tymbark Owoce Świata emitowane są dwa 15-sekundowe spoty. Pokazano w nich rzeczywistość widzianą przy użyciu aplikacji Tymbark Prank, która wprowadza w świat żartów i zabawy. Bohaterami jednej i drugiej reklamy jest grupa przyjaciół, którzy bawią się wykorzystując nową aplikację do kreowania otaczającego ich świata na nowo. Aplikacja Tymbark Prank wykorzystuje mechanizm rozszerzonej rzeczywistości.

Dodatkowo na nowych opakowaniach Owoców Świata Tymbark umieszczono animacje, które wystarczy ustawiać w kadrze, by połączyć świat wirtualnej rzeczywistości z tą realną. Dodatkowo skanując butelkę napoju użytkownik zdobywa dodatkowe kredyty (gwiazdki) na nowe pranki. Publikując najfajniejsze z nich także zyskuje kredyty, które można wymienić na kolejne animacje.

Za koncept kampanii, w tym spoty i projekt aplikacji odpowiada agencja Brainbox, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska. Projekt opakowań napojów przygotowała firma Well-Rounded Design, zaś za aplikację odpowiada The Dust - Grupa Me&My Freinds.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Młodzież dzięki aplikacji VR kreuje rzeczywistość w reklamie Owoców Świata Tymbark (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl