Tymbark reklamowany w kartonikach z Kubusiem Puchatkiem (wideo)

W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa soków Tymbark w kartonikach z postaciami z bajki o Kubusiu Puchatku. Akcję pod hasłem „Wiem, co pije moje dziecko” przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania soków Tymbark jest skierowana do dzieci, reklamując kartoniki tego napoju z wizerunkami bohaterów bajki o Kubusiu Puchatku. W spocie – utrzymanym kolorowej i zabawnej konwencji – pojawiają się zresztą fragmenty tej historii. Natomiast wykorzystywane w kampanii hasło „Wiem, co pije moje dziecko” ma podkreślać rodzicom, że soki Tymbark to bezpieczny i dobry wybór dla najmłodszych.

Akcja obejmuje telewizję (spot w TVP1, Polsacie i kanałach dziecięcych, spot sponsorski przed bajkami w TVP1, Polsacie i Mini Mini) oraz outdoor (kilkaset billboardów w największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady