SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tymbarkowa jedenastka rusza do gry

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla marki Tymbark kolejną edycję reklam.

Kampania rozpocznie się 6 czerwca br., a jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki Tymbark.

Najnowsza seria lubianych dziesięciosekundowych animowanych reklam Tymbarku poświęcona piłce nożnej. W filmach pt: „Hymn”, „Bramka” i „Gol” kapsle Tymbarku zaskoczą swoich sympatyków występując w roli piłkarzy.

Kreacja pierwszego spotu przygotowana przez agencję Euro RSC Warsaw przedstawia Tymbarkową  jedenastkę dumnie stojącą na środkowej linii boiska, gdy wokół słychać pompatyczną przypominającą hymn aranżację przeboju Skaldów („Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”). Kolejny obraz to pełen dramaturgii i emocji „Taniec wygrywaniec” kapslowego bramkarza. W tej piłkarskiej serii nie mogło też zabraknąć radości jaką wszyscy chcielibyśmy dzielić po trafieniu upragnionego gola.

Reklamy ukażą się jedynie w telewizji i są adresowane do pokolenia Tymbark. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenithmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tymbarkowa jedenastka rusza do gry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl