SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymbarkowe k@psle w sieci

Nowy serwis agencji HYPERmedia

7 kwietnia pojawił się w sieci nowy, lifestylowy serwis adresowany do wszystkich miłośników Tymbarku. Współautorem zwariowanych pomysłów na stronie www.tymbark.com.pl jest agencja HYPERmedia.

Kto z nas nie pamięta gry w kapsle? Kto z nas nie kolekcjonował kapsli z hasłami, które Tymbark wprowadził ponad 10 lat temu? Dziś, zarówno ci starsi, jak i młodsi miłośnicy tej zabawy, z betonowych podwórek przenieśli się do internetu, tworząc wiele prywatnych stron www i blogów poświęconych sokom Tymbarku i ich zakręconym kapslom. To właśnie dla nich powstał nowy serwis Tymbarku, który będzie miejscem spotkań, rozrywki oraz tworzenia marki Tymbark przez jego konsumentów.

Na stronach nowego serwisu Tymbarku internauci znajdą wszystko, oprócz nudy. Zrezygnowano ze standardowych opisów produktowych, a za ciekawym layoutem strony kryją się równie zwariowane pomysły. Wszyscy miłośnicy marki Tymbark, którzy zarejestrują się w serwisie, będą mieli dostęp do wszelkich atrakcji proponowanych na zielonych stronach. Za swoją aktywność w sieci będą nagradzani kolejnymi wirtualnymi kapselkami. A dla tych, którzy zdobędą ich maksymalną ilość - czyli pięć kapsli - Tymbark przewidział atrakcyjne nagrody.

W klubie "K@psel" na miłośników kapsli czeka mnóstwo zabawy i wiele ciekawych pomysłów. Jednym z nich jest galeria zdjęć, gdzie zarejestrowani internauci mogą wysyłać zrobione przez siebie zdjęcia.

To nie koniec tymbarkowych atrakcji. Dla internautów została przygotowana specjalna gra pt. "Kapsel Tour ". Tutaj jeden lub kilku graczy ma za zadanie, przy jak najmniejszej ilości "pstryknięć", przepchnąć kapsle po torze od startu do mety. Na tymbarkowych klubowiczów czekają także zabawy z konkursami. W "Kapsel Story" internauci mają za zadanie wymyślenie zabawnej historyjki złożonej z napisów umieszczanych na kapslach soków. Przez tydzień fani Tymbarku głosować będą na najciekawszą historyjkę, która zostanie nagrodzona. Internauci mogą także orzeźwić swój umysł biorąc udział w grze w hasła. Tutaj zadaniem jest wymyślenie intrygującego, zabawnego hasełka, a najbardziej oryginalne z nich będą drukowane na kapslach.

Kapselkowe strony Tymbarku zostały stworzone przede wszystkim po to, aby tętniły życiem dzięki odwiedzającym je internautom. To oni przede wszystkim współtworzą serwis poprzez głosowanie w ankiecie oraz wyrażanie swoich opinii na forum. Tymbark liczy także na inicjatywę i ciekawe projekty, dotyczące kampanii promocjnych firmy, jej produktów czy też samego serwisu, wymyślane przez miłośników kapsli. Zbierać je będzie specjalna "Giełda Pomysłów", a najciekawsze i najbardziej oryginalne koncepcje będą nagradzane. Ponadto tymbarkowi fani mogą zaprenumerować newsletter z najnowszymi wiadomościami dotyczącymi zarówno firmy Tymbark SA, jak i kapselkowego serwisu. Na stronach serwisu można również obejrzeć reklamy prasowe i telewizyjne soków. Wszyscy fani marki Tymbark mogą mieć także własne, wirtualne kapsle na ekranach swoich komputerów, ściągając wygaszacze i tapety z zielonych stron www.

Wszystkie hasła zamieszczone w śródtytułach pochodzą z kapsli soków Tymbark. Hasła na kapsle jako pierwszy w Polsce wprowadził Tymbark w 1993 roku.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tymbarkowe k@psle w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl