SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tyskie odpowiada Łomży: "Przejdźmy na Ty, panie Łomżunia"

Po tym, jak marka piwa Łomża (Van Pur) nawiązała w swojej reklamie do komunikacji piwa Tyskie Kompania Piwowarska) z hasłem "Przejdźmy na Ty", ta druga włączyła się do gry i w zaczepny sposób jej odpowiedziała swoją nową reklamą.

Kilka dni temu w sieci pojawił się nowy spot marki piwa Łomża, w którym aktor Adam Woronowicz żartobliwie odnosi się reklam piwa Tyskie pod hasłem „Jesteśmy na TY”, w której występują Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski.

Spot piwa Łomża jest utrzymany w konwencji obowiązującej w reklamach marki od dwóch lat: Adam Woronowicz odpoczywając na urlopie poza miastem, w specyficzny sposób opowiada, jak promowane piwo pomaga mu w relaksie. Komunikacja jest prowadzona pod hasłem „W swoim tempie”. W nowej reklamie Woronowicz mówi, że „koleżkowie po fachu chyba pozazdrościli”. - Do nich do każden jeden może na TY mawiać, no to utyskujo na braki w szacunku - ocenia, zaznaczając, że do niego wszyscy zwracają się „Pan Łomżunia”. - Nie no, żartowałem. Jaja sobie robię, do mnie też możecie mówić na TY. Ale do nich to Pan Łomżunia raczej nie - stwierdza.

"Dla kolegów po fachu - Piotrunia"

Na reakcję piwa Tyskie nie trzeba było długo czekać. Na profilach marki w social mediach pojawiła się reklama z Piotrem Fronczewskim, który trzyma w dłoni kufel Tyskiego, lekko mruży oko, a obok niego jest pusty fotel. Na zdjęciu widnieje napis: "Przejdźmy na TY panie Łomżunia. Dla kolegów po fachu - Piotrunia".

Dorociński, Fronczewski, Borek, Szpakowski

Od lutego br. w kampanii piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński, równocześnie hasło główne marki zmieniono z „Przejdźmy na TY” na „Jesteśmy na TY”. Wyemitowano jak dotąd kilka spotów z ich udziałem, m.in. nawiązujący do sponsorowania przez markę piłkarskiej reprezentacji Polski oraz nagrany podczas castingu.

Ponadto od czerwca bohaterami serii reklam Tyskiego są dziennikarze piłkarscy Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. Z kolei pod koniec kwietnia w sklepach pojawiła się specjalna edycja Tyskiego z wizerunkiem Kanału Sportowego, wspierała to kampania z udziałem głównych twórców Kanału: Borka, Smokowskiego, Pola i Krzysztofa Stanowskiego.

Pod koniec marca na profilu facebookwym Tyskiego pojawiło się zaproszenie skierowane do piwa Żywiec (Grupa Żywiec): "Puk Puk Ż Cho na TY". To odpowiedź Tyskiego na nową akcję marketingową konkurencyjnej marki.

Z kolei w kwietniu ruszyła kampania reklamowa piwa Żubr pod hasłem “Żubr przegania żywiec”. Zdaniem wielu odbiorców to odwołanie do piwa Żywiec. Przy czym Kompania Piwowarska podkreśliła, że Żubr to lider sprzedażowy segmentu piwnego z tak dużą przewagą, że "nie ma konkurenta, którego musiałby przeganiać".

Dołącz do dyskusji: Tyskie odpowiada Łomży: "Przejdźmy na Ty, panie Łomżunia"

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Srtyj
Eh te zabawy producentów oranżady
odpowiedź
User
widz
To wszystko jest zrobione w jakim celu? Ktoś z marketingowców chce sobie dopisać do CV taką akcję? Wygląda mi to na sztucznie wykreowaną wojenkę, odpowiedź zaskakująco szybko.
odpowiedź
User
Raf
Faktycznie Tyskie naśladuje trochę sposób mówienia Łomży...
odpowiedź