SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tyskie Radler reklamowane jako „rześka odmiana” (wideo)

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży piwo Tyskie w wersji radler. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Rześka odmiana” przygotowana i realizowana przez firmy Young & Rubicam Poland, Papaya Films, Xantus, MEC i Q&A Communications.

Reklamy Tyskiego Radler podkreślają, że łączy ono smak piwa Tyskie Gronie i świeżych cytryn oraz skutecznie gasi pragnienie w upalne dni. - Latem chętniej sięgamy po piwa lżejsze, w których można wyczuć zarówno goryczkę chmielu jak i świeże, owocowe nuty. Tyskie Radler to doskonała propozycja zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet - przekonuje Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek. Opakowania nowej odmiany Tyskiego zaprojektowało Wilk Studio.

W ostatnich latach wersje radler swoich piw wprowadziły także inne browary, m.in. Grupa Żywiec - Warkę Radler (więcej o tym) oraz Carlsberg Polska - Okocim Radler (zobacz szczegóły).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania reklamująca Tyskie Radler jest prowadzona pod hasłem „Rześka odmiana” od 24 kwietnia. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (m.in. główne portale) oraz eventy.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam Poland. Reżyserią spotu telewizyjnego zajęli się Ronald Koetzier i Jan Foryś, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - studia Xantus i Ztudio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: Tyskie Radler reklamowane jako „rześka odmiana” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
okk
napój piwopodobny... zdrowie jest tylko jedno ! piwo kosztuje 3,6 - 7 zł
odpowiedź