Uber Eats chce wprowadzić reklamy w aplikacji. Mają być dodatkowym źródłem przychodów

Uber potwierdził, że zamierza wprowadzić reklamy w aplikacji Uber Eats służącej do zamawiania posiłków z restauracji. Firma rozpoczęła poszukiwania kandydata który ma zbudować strategię reklamową platformy. Dzięki reklamom w aplikacji Uber chce uzyskać dodatkowe przychody wobec pogarszającej się sytuacji finansowej firmy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Informacje na temat reklamowych planów związanych z aplikacją Uber Eats dostarczył serwis Tech Crunch. Dotarł on do ogłoszenia, w którym platforma poszukuje kandydata do zbudowania dla niej biznesu reklamowego i stworzenia w tym celu odpowiedniej strategii.

Rzecznik Ubera potwierdził, że firma prowadzi rekrutację związaną z publikowaniem reklam w Uber Eats, nie podał jednak na ten temat bliższych szczegółów. Według spekulacji reklamy będą zamieszczać głównie restauracje współpracujące z aplikacją, przekaz będzie się pojawiał w głównym oknie platformy oraz w wynikach wyszukiwania.

Na razie nie wiadomo jakie formaty reklamowe może zaoferować swoim partnerom Uber Eats, ani kiedy reklamy miałyby na stałe wejść do aplikacji.

Wchodząc w segment reklamy w aplikacji do zamawiania posiłków Uber stara się znaleźć dodatkowe źródła przychodów i poprawić swoją słabą kondycję finansową. W II kwartale br. spółka zanotowała rekordową stratę przekraczającą 5 mld dol. oraz poważne spadki na giełdzie. W związku z tym we wrześniu Uber zapowiedział falę zwolnień wśród swoich pracowników, pracę ma stracić ponad 400 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję