SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ubrania jak ludzie promują pralki Samsung AddWash (wideo)

Platige Image, Dobro oraz agencja Cheil Poland przygotowały kampanię pralek Samsung AddWash. W spocie połączono produkcję reklamową z zaawansowanymi efektami VFX.

Article

Głównymi bohaterami spotu są ubrania, które przybierają ludzkie kształty, gestykulują i zachowują się jak żywe osoby. Ma to podkreślać zalety pralek Samsung: technologia Eco Bubble umożliwia skuteczne pranie już w niskich temperaturach, a AddWash - dodawanie ubrań w trakcie prania.

- Skoncentrowałem się na opowiedzeniu wiarygodnej historii, w której główne role odgrywały ubrania. Ważne było aby każdy bohater miał własną osobowość, cechy charakteru oraz adekwatny sposób zachowania. Moim celem było uniknięcie wrażenia, że bohaterami spotu są niewidzialne postaci. Wszystko kręci się wokół ubrań i wydaje mi się że dzięki technologii oraz sposobowi realizacji tę myśl udało się w tym filmie przemycić - opisuje reżyser spotu Szymon Pawlik.

Kampania nowych pralek Samsung AddWash wystartowała 17 października. Firma nie podaje, jak długo potrwa. Działania są prowadzone w telewizji, prasie, internecie, na outdoorze oraz punktach sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Cheil Poland, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją Platige Image.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ubrania jak ludzie promują pralki Samsung AddWash (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl