SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany 2004 rok Radia Zet

2004 rok należał do Radia Zet, które odnotowało największy wzrost słuchalności

Jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w 2004 roku największy wzrost udziału w rynku radiowym odnotowało Radio Zet. Liderem rynku radiowego pozostaje jednak RMF FM.

Gdy dobrze sobie radzą stacje komercyjne traci Polskie Radio. W badanym okresie radiowa "Jedynka", jako jedyna stacja ogólnopolska, zanotowała spadek słuchalności.

Wszyscy (15-75 )

 

Udział w rynku (%)

2004

Udział w rynku (%)

2003

Udział w rynku

2002

RMF FM

23,8%

23,6%

22,4%

Radio Zet

20,9%

18,9%

17,5%

PR 1

15,6%

16,1%

17,9%

PR 3

5,5%

5,3%

4,6%

Wszyscy (15-75 )

 

Zasięg dzienny

2004

Zasięg dzienny

2003

Zasięg dzienny

2002

RMF FM

29,0%

28,3%

24,7%

Radio Zet

26,2%

24,3%

20,4%

PR 1

17,2%

17,7%

17,4%

PR 3

6,7%

6,7%

5,5%

Tymczasem RMF FM umacnia pozycję wśród osób w wieku 25-39 lat, do których głównie adresuje swój program.
 W okresie październik-grudzień 2004 stacja osiągnęła ponad 29% udziału w rynku, to jest to 4% więcej niż poziom kolejnej rozgłośni.
Średnio każdego dnia RMF FM słuchało, aż 37% osób w tym wieku  przez 3,5 godziny.

Udział w rynku słuchalności

 

październik 2004 - grudzień 2004

2003 rok

Radio RMF FM

29,2%

28,7%

Radio Zet

25,3%

23,0%

Polskie Radio Program 3

7,2%

7,5%

Polskie Radio Program 1

5,1%

4,6%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Udany 2004 rok Radia Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl