SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany relaunch - 'naj' liderem tygodników poradnikowych

Lipiec 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Tylko "naj" - jako jedyny w segmencie - odnotował wzrostsprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+JPolska) osiągnął w lipcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 386 847egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowychtygodników dla kobiet. Oznacza to 86 proc. wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowy jest efektemrelaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmiany dotyczyły warstwywizualnej i merytorycznej. W kampanii promującej "naj" wykorzystanowizerunek aktorki Joanny Kurowskiej.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 347 811 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer) - 338 297 egz.

lipiec
ZKDP20082007

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Naj594390386847408747207735
Tina491399347811513374349516
Chwila dla ciebie496903338297491114362499
Przyjaciółka514800308814562314353844
Pani Domu412500216707436707245782



2008

lipiecczerwiec

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Naj594390386847422353203851
Tina491399347811494210328751
Chwila dla ciebie496903338297488600318868
Przyjaciółka514800308814529354324925
Pani Domu412500216707432405187369

Dołącz do dyskusji: Udany relaunch - 'naj' liderem tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl