Ukazał się pierwszy numer miesięcznika „Dworskie Życie”

„Dworskie Życie” (Wydawnictwo Bauer) - ukazujące się do tej pory jako wydanie specjalnie „Życia na Gorąco” - od 26 kwietnia staje się miesięcznikiem.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Ukazał się pierwszy numer miesięcznika „Dworskie Życie”

Nowy magazyn skierowany jest do kobiet zainteresowanych informacjami o najsłynniejszych dworach królewskich, głównie europejskich. W miesięcznik „Dworskie Życie” będzie można przeczytać najnowsze informacje z życia wyższych sfer, a także materiały o polskiej arystokracji, podróżach po królewskich posiadłościach i emocjonujące historie z przeszłości.

„Dworskie Życie” powstaje w redakcji tygodnika „Życie na Gorąco”, kierowanego przez Tomasza Szymańskiego.

Nowy miesięcznik ukazuje się w objętości 48 stron i w cenie 2,50 zł.

Kampanię telewizyjną przygotował DigitArt, a media zakupił Wavemaker.

Jak poinformował Wirtualnemedia.pl, Maciej Brzozowski dyrektor PR w Bauer Media, zmiana formuły „Dworskiego Życia” w samodzielnie ukazujące się pismo „była podyktowana sukcesem wydania specjalnego, co przesądziło o decyzji wydawcy”.

Wydawnictwo Bauer działa w Polsce od 1991 roku. Jest m.in. wydawcą poradników, pism rozrywkowych, telewizyjnych i młodzieżowych i takich tytułów jak: „Życie na Gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Seriali”, „Tina”, „Twój Styl”, „Twój Styl Man”, „Well” czy „Świat i Ludzie”.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"