SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ukryta prawda” wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

Drugi sezon formatu paradokumentalnego „Ukryta prawda” zapewnił TVN pozycję lidera wśród wszystkich widzów i drugie miejsce w grupie komercyjnej. Podniósł też widownię stacji względem ub.r. i przyniósł 57 mln zł z reklam.

„Ukryta prawda” wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

„Ukryta prawda 2” nadawana była w TVN w dni powszednie o 18.00, począwszy od 3 września br. do 17 listopada br. Jej oglądalność wyniosła 2,41 mln widzów, co zapewniło stacji 20,70 proc. udziału w grupie 4+ i 20,16 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Serial poprawił wyniki stacji w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., gdy TVN w paśmie między 18.00 a 19.00 miał 2,21 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 18,92 proc. i 17,84 proc. Wówczas kanał pokazywał serial „Prosto w serce” i „Detektywów”.

Druga edycja miała też więcej widzów niż pierwsza pokazywana wiosną br. o godz. 17.00, która gromadziła średnio 2,02 mln widzów przy udziale na poziomie 20,81 proc.

Największą widownię w jesiennej serii miał odcinek nadany 16 listopada br. Oglądało go 3,15 mln widzów, a jego udział wyniósł 23,62 proc. Wszystkie trzy topowe wydania przekroczyły granicę 3 mln oglądających.

W paśmie nadawania „Ukrytej prawdy” TVN zajął pozycję lidera w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce w tym paśmie należało do Polsatu, który emitował wówczas „Pierwszą miłość” i „Wydarzenia” i miał 18,93 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Klan”, „Wszystko przed nami”, „Galeria”; 17,21 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”, „Jeden z dziesięciu”; 12,37 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był wiceliderem za Polsatem, którego udział wyniósł 24,42 proc.

Wpływy reklamowe z odcinków drugiej serii wyniosły 56,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).


2. sezon "Ukrytej prawdy", Cezary Piwowarski/TVN

“Ukryta prawda” to format z gatunku scripted-docu, który w realistyczny sposób przedstawia historie z życia wzięte. Trzeci sezon programu produkowanego przez Constantin Entertainment trafi na antenę TVN wiosną 2013 roku.


Top 3 odcinki „Ukrytej prawdy 2”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
16-11-2012 3 146 727 23,62% 25,09%
29-10-2012 3 024 289 22,17% 20,15%
12-11-2012 3 015 178 23,13% 23,40%


  Oglądalność formatu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN - Ukryta... 2 405 670 20,70% 20,16%
Polsat 2 200 290 18,93% 24,42%
TVP1 1 999 970 17,21% 12,44%
TVP2 1 437 929 12,37% 8,43%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ukryta prawda” wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sceptyk
Tylko dlaczego w niejakiej firmie trąbi się propagandowo, że PM to wciąż lider pasma???? "Ukryta" prawda predzej, czy później zawsze wyjdzie na jaw...
8 8
odpowiedź
User
Donald amber Bąk
Ukryta Prawda to program zrealizowana przez idiotów, dla idiotów, a jak wiemy w grupie widzów TVN typu "Okoń" takich nie brakuje
8 8
odpowiedź
User
Antysceptyk
Sceptyk przeczytaj artykuł jeszcze raz i zmien okulary na te do czytania, bo w tych co masz teraz na nosie nie widzisz dokładnie. Lider pasma jak widać jest różny w poszczególnych grupach. Komercyjna chyba najważniejsza? Sceptyk, do okulisty!
8 8
odpowiedź
User
Neo
Polski widz nigdy się nie zmieni. Mamy w kraju ludzi bez pasji, mało wymagających, zapuszczonych, niedomytych, śmierdzących od papierosów i alkoholu, siedzących przed TV jak zahipnotyzowani, co im puszczają bez refleksyjnie oglądają, zajadając się tanimi czipsami z Biedronki, na koniec bekną i pierdną, idą spać i na drugi dzień to samo....
8 8
odpowiedź
User
123
Dobrze, że ty jesteś inny...
8 8
odpowiedź