UM wdraża Futureproof

Sieć domów mediowych UM, należąca do grupy Mediabrands, wdraża nowy system planowania komunikacji - Futureproof.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa koncepcja ma opierać się na myśleniu o sytuacji marki w przyszłości, w przeciwieństwie do skupiania się głównie na planowaniu obejmującym bieżącą ocenę rynku i pozycji brandu.

Jak podano w komunikacie "Futureproof bazuje na dogłębnej diagnozie tego, jak marki funkcjonują  obecnie w całym ekosystemie komunikacji oraz dopasowanym modelu współpracy, obejmującym plany mediowe, narzędzia oraz metodologie, które pozwalają realizować obraną strategię wzrostu biznesowego w średnim i długim okresie".

- Futureproof to planowanie transformacji i sposobów adaptacji. Toczymy z klientami dyskusje o przyszłości ich biznesów, roli konsumentów oraz o tym, jak najlepiej przygotować się do zmian. Dotykamy różnych tematów, które uznajemy za czynniki kluczowe lub krytyczne dla wzrostu ich marek w perspektywie dłuższej niż najbliższy rok fiskalny. Projektowanie strategii oraz koncepcji komunikacyjnych to proces ciągły, który powinien wybiegać w przyszłość i być przygotowany na nieuchronne zmiany. Myślimy o strategii, platformie komunikacji oraz zasobach, które mają je realizować, jako o jednym systemie, który podlega bieżącemu pomiarowi, optymalizacji i adaptacji - mówi Sebastian Szysz, dtrategy director UM Poland. - Kluczem do sukcesu przyszłej komunikacji jest jej ciągłe dopasowanie do potrzeb konsumenta. Wykorzystując nasze metody pracy oraz narzędzia sprawiamy, że proces ten jest szybki i policzalny.Nowe podejście Futureproof już jest wykorzystywane w bieżącej pracy agencji UM. Niedawno zostało zastosowane podczas przetargu na obsługę mediową Hondy, którą ostatecznie wygrała sieć UM. Globalnie wykorzystywane jest także przy współpracy z m.in. J&J, a w Polsce - z Nestle i MediaMarkt. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"