Unilever testuje nowe formaty reklam, żeby dzielić się wydatkami z organizacjami charytatywnymi

Należąca do Unilevera marka Knorr testuje nowe formaty reklam wideo umożliwiające widzom wybór organizacji charytatywnej, która będzie czerpać zyski z emisji spotów wyświetlanych przez co najmniej 15 sekund.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Technologia została opracowana przez Good-Loop, która pozycjonuje się jako „etyczna internetowa platforma reklamowa”.

W ramach miesięcznego okresu próbnego będą emitowane reklamy wideo marki Knorr z informacją o tym, że jeżeli spot zostanie obejrzany do końca jego emisji, to wówczas widz będzie mógł przekazać darowiznę (bezpłatnie) jednej z trzech organizacji charytatywnych: The People's Kitchen, The Trussell Trust lub WaterAid. Wybrana organizacja charytatywna otrzyma wtedy 50 proc. przychodów (czyli wartości tej reklamy), a reszta trafi do wydawcy.

W przypadku Knorr koszt dla każdej reklamy jest niższy niż w przypadku standardowej reklamy wideo. Przedstawiciele Unilevera zdradzili, że już widoczny jest wzrost wskaźników zaangażowania i współczynników klikalności w porównaniu do zwykłej kampanii reklamowej wideo.

Wśród wydawców, którzy przyłączyli się do tego projektu, są m.in. „The Guardian” i „Good Housekeeping”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style