Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska

Agencja marketingu zintegrowanego Unique One powołała do życia nowy dział Unique Loyalty, dedykowany programom lojalnościowym i promocji sprzedaży B2B. Na jego czele stanęła Magdalena Żebrowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska
Grzegorz Bonder, dyrektor generalny Unique One

Jak wyjaśnia Grzegorz Bonder, dyrektor generalny Unique One, "decyzja o wydzieleniu kolejnego działu, została podjęta w związku z coraz większą liczbą prowadzonych programów lojalnościowych i promocji wsparcia sprzedaży B2B przez agencję".

Na czele Unique Loyalty stanęła Magdalena Żebrowska, która jako loyalty account supervisor obejmie nadzór nad prowadzonymi przez agencję programami. Będzie również odpowiedzialna za rozwój całego działu Loyalty w Grupie Unique.

Magdalena Żebrowska zdobywała doświadczenie w agencji Nairobia pracując dla takich marek jak: Syngenta, Tikkurila, Timex, PSA, PPG, Red Bull, Ceramika Paradyż, Bridgestone czy Kampania Piwowarska.

Unique One pracuje dla takich klientów jak VISA, Nestlé Polska, Imperial Tobacco, FFiL Śnieżka, Velux, Canon, BIC, Play, PGNiG, Makro Cash&Carry

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję