SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Universal McCann z offline’owym budżetem Energii dla Firm

Universal McCann wygrał przetarg na obsługę mediową Energii dla Firm. Współpraca jest zaplanowana na cały przyszyły rok i dotyczy mediów poza internetem.

Na potrzeby kampanii reklamowych Energii dla Firm Universal McCann będzie planował i kupował media każdego typu oprócz internetu. Przyszłoroczne działania marketera mają umocnić jego wizerunek w segmencie niezależnych sprzedawców energii elektrycznej.

Nazwy innych domów mediowych, które brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia, nie zostały ujawnione.

 

Dołącz do dyskusji: Universal McCann z offline’owym budżetem Energii dla Firm

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Precz z preczem!
Kategorycznie żądamy ujawnienia nazw pozostałych domów mediowych! Kto przegrał?
odpowiedź