SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Universal McCann zwycięzcą warsztatów mediowych Grupy Broker FM

Universal McCann zwyciężył w ósmej edycji warsztatów mediowychGrupy Broker FM. Team z tej firmy najlepiej przygotował radiowąkampanię reklamową.

Universal McCann zwycięzcą warsztatów mediowych Grupy Broker FM

W zakończonej właśnie ósmej edycji warsztatów mediowychGrupy Broker FM wzięło udział piętnaście domówmediowych: Carat Polska, Starmedia, Intermedia,Zenithoptimedia, MediaGroup, MediaConcept, Mediacom, PMW, OMD, MPG,Mindshare, Universal McCann, Initiative, MediaDirection iMediaedge:cia. Ich zadaniem było m.in. przygotowanieradiowej kampanii reklamowej nieistniejącego produktu, którywcześniej nie był promowany w tym medium.

Jury złożone z członków zarządów i dyrektorów marketingu siedmiudużych firm najlepiej oceniło projekt teamu UniversalMcCann opracowany przez Monikę Wójcicką, PatrycjęWitkowską i Magdalenę Sołtan-Zabielską. Drugie miejsce zajął MPG, atrzecie - Optimum Media OMD.


Grupa Broker FM jest właścicielem RMF FM, RMFMAXXX i RMF Classic oraz internetowej platformy Miasto Muzyki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Universal McCann zwycięzcą warsztatów mediowych Grupy Broker FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl