„What is Love” - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)

W nowym spocie UPC Polska odpowiada na krytyczną reklamę Orange o jego usłudze internetu światłowodowego. Żartuje przy tym z marki Orange Love.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„What is Love” - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)

Spot pokazuje, jak kosmonauta znany z wiosennej kampanii UPC Polska puka do drzwi ze znaczkiem kojarzącym się z logo Orange Love. Otwiera mu mężczyzna z pomarańczowym kartonem na głowie, a kosmonauta włącza hit lat 90. „What is love” i pokazuje komunikaty na kartkach.

- Love to nie hejt. Love nie walczy z całym światem. Więc mój pomarańczowy konkurencie nie napinaj się więcej i ogarnij lepiej swoje podwórko - czytamy na kolejnych kartkach. Spot kończy się sloganem: „ From UPC with love ;)”

Jest to reakcja UPC Polska na reklamę Orange z kwietnia br. Pomarańczowy operator odniósł się w niej do spotów UPC z kosmonautą promujących internet światłowodowy. W jednym z nich bohater sprzątał odkurzaczem z dywanu pomarańczowy pył, co miało symbolizować wykurzanie starego, wolnego internetu.

W odpowiedzi Orange w reklamie swojej usługi Orange Światłowód pokazał, jak kosmonauta rozmyśla nad tym, że wbrew swoim poglądom musi promować technologię światłowodopodobną zamiast prawdziwego światłowodu, a potem zabawnie udaje entuzjazm, siedząc na odkurzaczu.

Nowa reklama UPC będzie emitowana w internecie. Operator przygotował ją wspólnie z agencją K2.

Wymiana wpisów rzeczników Orange i UPC

We wtorek nowy spot UPC Polska skomentował na Twitterze Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. - Kandydat UPC Polska musi popracować nad refleksem. Dwa miesiące czekaliśmy na odpowiedź. Marcin Gruszka na leżaku szybciej ogarnia - stwierdził. Marcin Gruszka, który właśnie odszedł ze stanowiska rzecznika prasowego Play, https://www.wirtualnemedia.pl/z-play-odchodzi-marcin-gruszka-byl-rzecznikiem-prasowym-firmy-przez-12-lat,7171056755697281a niedługo wcześniej skomentował reklamę, pisząc: „Nie wiecie jakie to przyjemne obserwować to z leżaka”.

- Prawdziwa #miłość czasu nie liczy! :) #BezNapinki ale gwoli ścisłości, skoro Wy wróciliście do nas po dwóch miesiącach, to i my nie chcieliśmy Was niepokoić wcześniej... ;) Marcin Gruszka jest poza zasięgiem dla wszystkich ;) - odpowiedział Jabczyńskiemu Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu