SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC z Marcinem Prokopem w świątecznej kampanii prezentują „Hit Mikołaja"

Trwa świąteczna kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której Marcin Prokop oferuje nowość - świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”.

Article

„Hit Mikołaja" to kompleksowy pakiet usług cyfrowych „Premium” dla domu, w cenie 99,99 zł, przez cały okres obowiązywania umowy. Abonenci mają w tej cenie internet: 750Mb/s szerokopasmowy oparty na światłowodzie z „Inteligentnym WiFi", pakiet telewizyjny Max Premium z 184 kanałami (tym kanały premium Cinemax i Filmbox), cztery pakiety Premium (HBO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports i Viaplay), a także dwa dekodery 4K do wyboru: UPC 4K TV BOX lub 4K CI CARD. W zestawie jest także aplikacja UPC TV GO.

K2 Create odpowiada za stworzenie Key Visuals oraz formatów digitalowych do kampanii.

Dołącz do dyskusji: UPC z Marcinem Prokopem w świątecznej kampanii prezentują „Hit Mikołaja"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl