UPC reklamuje „Minuty do wszystkich”

UPC wprowadza do swojej oferty telefonicznej trzy taryfy promocyjne „Minuty do wszystkich”. Wspiera je kampania reklamowa w internecie i BTL-u.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocyjnych taryf „Minuty do wszystkich” otrzymuje się 60 minut (przy abonamencie 40 zł), 240 minut (przy abonamencie 70 zł) lub 360 minut (przy abonamencie 90 zł) na połączenia do sieci komórkowych Era, Plus i Orange oraz wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce i 19 wybranych krajach Europy. Rozmowy poza tymi pakietami kosztują 32 gr za minutę, zarówno na numery komórkowe, jak i stacjonarne, natomiast połączenia do sieci Play i Cyfrowy Polsat – 80 gr za minutę, a do pozostałych sieci mobilnych 1,2 zł za minutę. „Minuty do wszystkich” – skierowane zarówno do nowych, jak i obecnych klientów oferty telefonicznej UPC – będą oferowane przez trzy kolejne miesiące od dnia ich wprowadzenia.

grafika

Nowe taryfy wspiera kampania reklamowa obejmująca BTL (420 tys. ulotek rozdawanych przez przedstawicieli handlowych, 14 tys. ulotek i 50 plakatów w biurach obsługi klienta UPC) oraz internet (specjalne sekcje oraz box i banner w serwisie upc.pl). Materiały BTL na potrzeby akcji wykonała agencja Arip, a treści na stronie upc.pl – agencja interaktywna Byss.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu