SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Urodzinowa promocja w Pizza Hut

Urodzinowe niespodzianki na 10-lecie Pizza Hut w Polsce

Z okazji 10-lecia marki Pizza Hut w Polsce, sieć przygotowała dla swoich klientów wiele jubileuszowych atrakcji: urodzinowe pizze, konkurs sms-owy, w którym wygrać można zestawy kina domowego i wieże stereo, oraz niespodziankę - jedną pizzę gratis do każdej urodzinowej pizzy.

Odwiedzając restauracje Pizza Hut w terminie od 5.08 do 13.10. skorzystać można z którejś ze specjalnych ofert przygotowanych z okazji 10-lecia obecności sieci w Polsce.

Kolejną jubileuszową atrakcją jest konkurs sms-owy, który trwać będzie od 5 sierpnia do 13 października. Wygrać w nim można 70 zestawów kina domowego i 210 zestawów stereo marki LG.

W konkursie uczestniczyć może każdy kto do pizzy urodzinowej zamówi jedną ze specjalnych sałatek (Caprese, Insalata del Zorba, Insalata del Cesaro). Wraz z zamówieniem kelner wręczy nam kupon z indywidualnym kodem dostępu, który następnie wysłać należy sms-em do konkursowego centrum. Automatyczny system prześle nam proste pytanie dotyczące sieci Pizza Hut, a 4 osoby, które danego dnia najszybciej odpowiedzą na zadane pytanie wygrywają zestaw kina domowego (1 miejsce) lub wysokiej klasy wieżę stereo (miejsca 2-4). Konkursem objęte są zarówno zamówienia realizowane przy stolikach restauracyjnych, jak i te w opcji "na wynos".

Dopełnieniem rocznicowych niespodzianek jest promocja, którą objęte są wszystkie zestawy urodzinowe zamawiane w opcji z dostawą do domu. Przy zakupie któregokolwiek z tych zestawów, otrzymamy kupon na 30 darmowych wypożyczeń filmów katalogowych w sieci Beverly Hills Video lub 5 darmowych wypożyczeń filmów we wszystkich kategoriach (włączając hity i nowości) w sieci Video World.

Całość kampanii jubileuszowej przygotowała agencję Red 8 Communications Group. Promocje wspierać będą materiały POS, oraz reklama telewizyjna, która na ekrany wejdzie 10 sierpnia 2003. Emisja reklamy telewizyjnej będzie trwała 5 tygodni i obejmie całą Polskę. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji w dwóch wersjach: wersja 30 sekundowa (50%) i wersja 15 sekundowa (50%). Reklamy pojawią się w TVP, TVP3, TVN Siedem oraz w Polsacie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampania potrwa ok. dwóch miesięcy.

Pierwszą próbą wprowadzenia marki Pizza Hut w Polsce było otwarcie franczyzowej restauracji w hotelu Marriot, restauracja ta jednak wkrótce przekształciła się i w jej miejsce powstał Pub O'Hara. Restaurację, która jako pierwsza w pełni odpowiadała sieciowemu wzorcowi, otwarto 17 lipca 1993 roku w centrum handlowym Panorama w Warszawie.

W Polsce restauracjami zarządza firma American Restaurants Sp. z o.o. (w skrócie AmRest), która powstała z połączenia dwóch firm - Tricon Restaurants Poland i American Restaurants Services Sp. z o.o., zarządzającą restauracjami Pizza Hut i KFC na terenie Polski oraz Republiki Czeskiej. AmRest, który jest właścicielem łącznie 125 restauracji w Polsce, w tym 58 lokali Pizza Hut i 67 restauracji KFC, oraz 20 restauracji w Czechach, jest bezpośrednim licencjobiorcą od firmy YUM! Brands (dawniej Tricon Restaurants International) z centralą w Dallas, USA. Restauracje YUM! Brands International, czyli Pizza Hut wspólnie z Kentucky Fried Chicken oraz Taco Bell, tworzą najpotężniejszy koncern restauracyjny na świecie, posiadający 30 tysięcy restauracji w ponad 90 krajach świata.

Dołącz do dyskusji: Urodzinowa promocja w Pizza Hut

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl