SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Uwolnij moce kreatywne….

Pierwsza edycja konkursu "Inspired Quality

Wchłaniamy młode talenty" organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing (Poland) i agencję fotograficzną Flash Press Media, skierowanego do wszystkich entuzjastów grafiki komputerowej, sztuk plastycznych i fotografii, dobiega końca. Prace konkursowe można zgłaszać do 31 grudnia 2004.

Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzyć autorski projekt graficzny ilustrujący hasło "Inspired Quality", będący połączeniem ich wizji z dostarczonym przez Flash Press Media materiałem zdjęciowym (30 fotografii z najlepszych kolekcji Flash Press Media) dostępnym na internetowej stronie konkursowej. Uczestnik może wybrać jedno, kilka lub fragmenty zdjęć, które następnie wzbogaci wykorzystując wybrane przez siebie techniki - zarówno nowoczesne techniki komputerowe, jak i autorskie fotografie, rysunki, szkice, grafiki wykonane metodą tradycyjną, a następnie przetworzone przy pomocy programów graficznych.

Jeśli więc pasjonuje Cię grafika komputerowa, pragniesz zgłębiać jej tajniki pod czujnym okiem fachowców i przekonać się jak wygląda praca w dziale kreacji agencji reklamowej... - masz jeszcze szanse zrealizować swoje pragnienia. Zarejestruj się na stronie internetowej
www.iq-marketing.pl/inspiredquality, uwolnij moce kreatywne i stwórz własny projekt, który być może wpłynie na Twoją przyszłość, pozwoli wyrazić siebie i wyróżnić się z tłumu. Od początku trwania konkursu na stronie konkursowej zarejestrowało się prawie 1400 osób.

Nagrodami w konkursie są: trzy płatne staże w dziale kreacji agencji IQ Marketing (Poland), płyty CD ze zdjęciami royalty-free z kolekcji Flash Press Media oraz IBOOK firmy Apple IMC Poland. Najlepsze prace zostaną wystawione w warszawskiej Wizytującej Galerii, prowadzonej przez Leszka Czajkę i Iwonę Terlikowską, organizującej wystawy malarstwa, rzeźby i grafiki polskich i zagranicznych twórców.

Dołącz do dyskusji: Uwolnij moce kreatywne….

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl