Użytkownicy platformy Twitch Prime będą musieli oglądać reklamy

Należący do Amazona serwis Twitch zapowiedział zmiany w sposobie korzystania z płatnej wersji Twitch Prime. Od połowy września 2018 roku użytkownikom tej platformy będą wyświetlane reklamy, choć wcześniej ich brak był jednym z bonusów związanych z Twitch Prime. Serwis wyjaśnia, że przychody z reklam mają wesprzeć twórców zamieszczających w nim swoje treści.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Przeznaczony głównie dla graczy serwis streamingowy Twitch w 2014 r. został przejęty za 970 mln dol. przez Amazona. Oprócz darmowego dostępu do platformy funkcjonuje na niej także płatna opcja Twitch Prime kosztująca miesięcznie 10,99 dol.

Użytkownicy Twitch Prime otrzymują dodatkowe korzyści, m.in. miesięczną subskrypcję ulubionych kanałów, a także darmowe gry oraz przedmioty i łupy w grach, takich jak Fortnite, PUBG czy Hearthstone. Na liście bonusów z których korzystają subskrybenci Twitch Prime znajduje się też brak reklam.

Teraz Twitch zapowiedział na swojej stronie, że zmieni politykę dotyczącą reklam na platformie. Od 14 września br. nowi subskrybenci usługi Prime będą musieli oglądać spoty reklamowe oraz inne formy promocji marek.

Serwis zapewnia, że członkowie Twitch Prime posiadający comiesięczne subskrypcje będą dalej mogli oglądać zawartość bez reklam do 15 października br. Jeśli posiadają subskrypcję roczną lub podwyższą poziom swojej subskrypcji do rocznej przed 14 września, będą dalej oglądać treści bez reklam aż do daty następnego odnowienia subskrypcji.

Jak wyjaśniono w komunikacie reklamy są ważnym źródłem wsparcia dla twórców, dzięki którym Twitch istnieje. Zapowiedziana zmiana ma wzmocnić i poszerzyć możliwości zarabiania na reklamach przez twórców, dzięki czemu będą mogli dostawać więcej wsparcia od swoich widzów.

Użytkownicy, którzy nadal nie będą chcieli oglądać reklam w serwisie mogą za 8,99 dol. miesięcznie wykupić opcję Twitch Turbo. Będzie ona pozbawiona materiałów reklamowych, jednak oferuje mniej bonusów i korzyści od platformy Prime.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day