Valeu Media dla Empik

Interaktywny dom mediowy Value Media realizuje w marcu i kwietniu kampanie reklamowe Empik-Szkoły Języków Obcych oraz The Orange School.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampanie reklamowe prowadzone są tylko i wyłącznie w Internecie i kierowane są zarówno do studentów, jak również do osób planujących wyjazd do pracy zagranicę. Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych uczniów o błyskawicznych kursach nauki jęz. angielskiego, po zakończeniu, których, uczestnicy będą zdolni do porozumienia się w obcym języku.

 Kampanie reklamowe wykorzystują m.in takie strony jak: topjobs, hrk, pracuj.pl, korba, generacja.gadu-gadu, Interia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu