SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Value Media dla producenta planszówek Trefl

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl.

Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.

Wraz z wygranym przetargiem Value Media rozpoczyna całościową obsługę komunikacyjną firmy Trefl, producenta puzzli i gier planszowych. Trefl ma w swoim portfolio kilkanaście marek i około 2000 produktów, sprzedawanych do ponad 50 krajów na całym świecie.

- Value Media w zaprezentowanej strategii doskonale zaadresowało nasze potrzeby wynikające z obszerności portfolio Trefl oraz ciągłego rozwoju digitalizacji procesów sprzedaży. Wybraliśmy do współpracy partnera, który w rekomendacji doboru kanałów marketingowych wziął pod uwagę wszelkie dane biznesowe, wiedzę o naszych konsumentach i ich potrzebach oraz przedstawił plan realizacji oparty na synergii działań online i offline” - Aleksandra Krzymińska, Dyrektor Działu Marketingu Produktów TREFL SA

Pierwsze działania na szeroką skalę ruszą już w październiku wraz z jesienną komunikacją ponad 20 projektów klienta.

Współpraca Value Media z Trefl rozpoczęła się z początkiem września.

Dołącz do dyskusji: Value Media dla producenta planszówek Trefl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl