SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

W wyniku wygranego przetargu i po półrocznym okresie próbnym, dom mediowy Value Media (należący do Group One) rozpoczyna stałą obsługę mediową GetFresh, właściciela marki Dar Natury.

Article

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy – nowości w portfolio klienta. Value Media prowadzi działania prosprzedażowe w internecie, kampanie performance (kanały: AdWords, Paid Social, programmatic, afiliacja) oraz optymalizację SEO.

Podpisana umowa ma charakter długofalowy.

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku, obecnie obejmuje zasięgiem dostaw 85 proc. terytorium kraju.

Value Media obsługuje budżety mediowe takich marek jak Adamed, Amica, Lenovo, Netia, Fibaro a od tego roku także Hochland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing