"Vanity Fair" z nowym globalnym dyrektorem wydawniczym
Wydawnictwo Condé Nast mianowało Marka Guiducciego globalnym dyrektorem wydawniczym “Vanity Fair”. Stanowisko to obejmie 30 czerwca br. Zastąpi Radhikę Jones, która kierowała magazynem przez siedem lat.

Mark Guiducci będzie nadzorować kierownictwo kreatywne i redakcyjne “Vanity Fair” w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i na wszystkich rynkach, na których się znajduje magazyn.
W oświadczeniu dyrektor kreatywna Condé Nast, Anna Wintour – z którą Guiducci pracował od 2020 roku, w tym przy uruchomieniu wydarzenia na żywo "Vogue World" w 2022 roku – nazwała Guiducciego "energicznym i kreatywnym redaktorem w centrum swojego pokolenia".
Karierę rozpoczął w “Vanity Fair” jako asystent redaktora naczelnego.
Od 2020 roku Guiducci pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w “Vogue”. Odpowiadał za działania w zakresie druku, digitalu, wideo, audio, social mediów i eventów na 12 rynkach. Przypisuje mu się zainicjowanie uruchomienia “Vogue World” – kanału “Vogue” na TikToku, podcastu "The Run-Through".
“Vanity Fair” pozostaje jednym z klejnotów koronnych Condé Nast, a jego redakcja jest nadal jednym z najbardziej pożądanych miejsc pracy w amerykańskim dziennikarstwie.
Dołącz do dyskusji: "Vanity Fair" z nowym globalnym dyrektorem wydawniczym