Vectra stawia na Comarch BSS

Operator kablowy Vectra wybrał Comarch BSS jako główną platformę dla billingu, zarządzania relacjami z klientem, portalu self care oraz automatyzacji pracy zespołów w terenie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęte w Vectra wdrożenie obejmuje: Convergent Billing, Customer Management, Self Care, Central Product Manager, Billing Mediation oraz Field Service Management. Wszystkie te produkty wchodzą w skład platformy Comarch BSS Suite, której najnowsza wersja została zaprezentowana klientom na początku tego roku.

Dzięki wybranemu rozwiązaniu Vectra chce skrócić czas uruchamiania nowych usług. Z biznesowego punktu widzenia, operator liczy na podniesienie jakości obsługi klienta.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"