SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viral promujący start telewizji TNT podbija internet (wideo)

Viral "A dramatic surprise on a quiet square", który jest elementem kampanii promującej start kanału TNT w Belgii, w ciągu doby zobaczyło ponad 6,5 mln internautów.

Viral promujący start telewizji TNT podbija internet (wideo)

Kampania promująca kanał TNT, który Turner Broadcasting System uruchomiło w Belgii 10 kwietnia, wystartowała w środę, a już stała się przebojem internetu. Klip „Push to Add Drama” błyskawicznie rozprzestrzenił się w sieci i został podchwycony przez międzynarodowe media m.in CNN, The Sun czy Huffington Post. Również wśród polskich internautów odbił się szerokim echem.

- Mieliśmy fantastyczny pomysł i świetną agencję, która pomogła nam go zrealizować. Cieszę się, że internauci to docenili - powiedziała Małgorzata Chapman, dyrektor marketingu i PR kanału TNT w Europie Środkowo-Wschodniej i krajach Beneluksu.

Kampania została zrealizowana przez belgijską agencję reklamową Duval Guillaume Modem.

 


TNT Benelux to kanał rozrywkowy nadawany w jakości HD, który prezentuje seriale i filmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Viral promujący start telewizji TNT podbija internet (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
rewelacja, gratulacje wykonania!!!
8 8
odpowiedź
User
walter
hicior ;)
8 8
odpowiedź
User
jakub w.
;)
8 8
odpowiedź
User
major nikt
Mistrzostwo świata. Poziom nieosiągalny dla tępych marketerów z Polski.
Pozdrowienia z innej planety :)
8 8
odpowiedź
User
olo
dobre,oni maja tradycje w happeningach
albo ich sasiedzi w Holandii
8 8
odpowiedź