„19 to mało” w reklamach Virgin Mobile (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile pod hasłem „19 to mało”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Gong, Film Produkcja, iProspect i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„19 to mało” w reklamach Virgin Mobile (wideo)

Akcja jest oparta na spotach pokazujących, że 19 to mało w różnych sytuacjach życiowych, np. dystans to biegania, prędkość jazdy samochodu czy liczba widzów na koncercie. Prezentuje to specyficznie wyglądający badacz.

Reklama promuje wprowadzony niedawno do oferty Virgin Mobile plan abonamentowy za 19 zł miesięcznie.

Jest to pierwsza kampania reklamowa Virgin Mobile przygotowana przez agencję Gong, która po wygranym przetargu przejęła obsługę sieci od Lubię to - linked by Isobar. Poprzednio w reklamach Virgin Mobile występowała energiczna staruszka GigaBabcia. Produkcją nowych spotów zajęła się firma Film Produkcja.

Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Mindshare Polska i iProspect.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej