Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi

Visa rozstrzygnęła trwający od lipca br. przetarg dotyczący globalnej obsługi reklamowej. Wybrała w nim do współpracy agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi

Visa poinformowała, że wybrała w trwającym od lipca br. przetargu do współpracy w zakresie obsługi reklamowej na poziomie globalnym agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe.

Wieden + Kennedy będzie zajmować się strategią kreatywną i głównymi projektami reklamowymi, zaś Publicis Groupe stworzy zespół, który będzie zajmował się mediami i produkcją, a także wspierał "hiperlokalną pracę" na całym świecie.

Dotychczas obsługą reklamową VISA zajmowały się agencje BBDO (od 2012 roku odpowiadała za globalne kreacje) oraz Saatchi&Saatchi (od 2015 roku zajmowała się kreacją w Europie).

Saatchi, która należy do Publicis Groupe będzie nadal współpracować z Visa nad kreatywną produkcją i projektami oraz będzie rozszerzać swoje kompetencje na 73 rynkach na całym świecie, podczas gdy Wieden+Kennedy skupi się na kreacji.

Obsługą mediową VIsa zajmuje się należący do Publicis Groupe dom mediowy Starcom, który będzie kontynuować obsługę mediową marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu