SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vision Express namawia Polaków do badania wzroku (wideo)

"Wielkie Badanie Wzroku" to tytuł nowej kampanii firmy optycznej Vision Express, skłaniającej do badań okulistycznych w promocyjnej cenie. Akcję przygotowywały Walk i MullenLowe MediaHub.

Article

Spot prezentuje niektóre korzyści dobrego wzroku - komfort czytania i oglądania treści oraz większe bezpieczeństwo na drodze. Vision Express zachęca tym przekazem do wzięcia udziału w ogólnopolskim badaniu wzroku w promocyjnej cenie.

Działania w ramach kampanii prowadzone są w telewizji, radiu, prasie i internecie. Akcja potrwa do 31 marca.

Kreację przygotowała agencja Walk, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vision Express namawia Polaków do badania wzroku (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Kiedy mój wzrok zaczął się pogarszać zgłosiłem się do toruńskiego Vision Express.
Oczywiście zaproponowano mi badanie wzroku, po którym "pani doktor" tradycyjnie oświadczyła,
że nie widzi żadnych niepokojących zmian tylko potrzebuję nowych okularów...
Niestety nowe okulary za kilkaset złotych nic nie pomogły.
Udałem się więc do prawdziwego okulisty.
Okazało się, że "pani doktor" z Vision Express nie zauważyła 12 mm guza czerniaka w oku.
Uważam, że z powodu zwłoki po badaniu w tym miejscu straciłem wzrok w chorym oku.
Proponuję podchodzić z dystansem do "badań" przeprowadzanych w takich miejscach.
odpowiedź