Vision Express zachęca do "wyjścia poza ramy" w nowej kampanii reklamowej

Dynamika, kolory, kształty geometryczne, to tylko niektóre elementy wykorzystane przez agencję Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. Akcja prowadzona jest pod hasłem "wyjdź poza ramy".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vision Express zachęca do "wyjścia poza ramy" w nowej kampanii reklamowej

Wiosenna kampania Vision Express to kolejny krok marki w kierunku nowej strategii osadzonej wokół przekazów modowych i trendów. Firma przekonuje, że wybór nowych okularów może być okazją do zmiany wizerunku i wychodzenia poza dotychczasowe ramy. W tym celu w spocie wykorzystano wizerunki młodych bohaterów w różnych stylizacjach, których stylizacje dopełniają zarówno okulary korekcyjne, jak i przeciwsłoneczne.

Kampania będzie trwać do 18.06.2023.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vision-express-poleca-sie-w-calej-polsce ##

Za koncepcję kreatywną kampanii wraz z koordynacją produkcji spotu telewizyjnego niezmiennie już od 7 lat odpowiada agencja Walk Creative. Powierzono jej również opracowanie materiałów POS, w tym te w salonach Vision Express, a także opracowanie komunikacji na firmowym koncie klienta na Facebooku.

Walk Creative do realizacji kampanii zaprosiło dom produkcyjny Szut Szut Studio, reżysera Tomasza Knittela i operatora Igora Połaniewicza. Za kostiumy odpowiada Sara Milczarek. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland, a postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się Studio Lunapark. Fotografię na potrzeby kreacji do nowej kampanii wykonał Daniel Korzewa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?