Vision Express zachęca kierowców do badań wzroku (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła wizerunkową kampanię reklamową adresowaną do kierowców. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe Mediahub.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Vision Express zachęca kierowców do badań wzroku (wideo)

Kampania podkreśla, że według tegorocznego badania dwie trzecie kierowców w wieku ponad 40 lat nie wie, że ma wadę wzroku, lub nosi okulary o nieprawidłowej korekcji. Reklamy informują też, że w ub.r. zgłoszono na policję ponad 400 tys. kolizji i wypadków drogowych.

W spocie występuje dwoje pracowników Vision Express znanych z poprzednich reklam firmy. Zachęcają oni do badań wzroku w salonach tej sieci.

Za obsługę marketingową Vision Express odpowiadają agencja reklamowa Walk Creative (kreacja kampanii) oraz dom mediowy MullenLowe Mediahub (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek