Vistula & Wólczanka S.A wdraża Microsoft Dynamics NAV

Vistula & Wólczanka S.A., podjęła decyzję o wdrożeniu systemu do zarządzania przedsiębiorstwem Microsoft Dynamics NAV.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zadaniem oprogramowania, o którego implementacji zdecydowano w trakcie fuzji firm, będzie wspieranie dalszego dynamicznego rozwoju spółki. Wdrożenie, które rozpoczęto w listopadzie 2006 roku, prowadzi firma NAV.COM z Częstochowy – partner Microsoft, specjalizujący się w implementacji systemu Microsoft Dynamics NAV.

Wdrożenie obejmie pełny obszar działania firmy Vistula & Wólczanka S.A., począwszy od procesu projektowania i produkcji, poprzez zarządzanie danymi produktów, logistykę, sprzedaż, obsługę eksportu, aż po księgowość, zarządzanie finansami oraz kontraktacje. Firma NAV.COM wprowadzi do systemu modyfikacje, które pozwolą na jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta. Docelowo z systemu będzie korzystać ponad 50 użytkowników.

„Duża elastyczność systemu Microsoft Dynamics NAV pozwala na dostosowanie go do specyficznych wymagań klientów z różnych branż. Dzięki wdrożonemu oprogramowaniu firma Vistula & Wólczanka S.A. będzie mogła osiągnąć zakładane cele i efektywnie realizować strategię dynamicznego rozwoju” – powiedział Jacek Chwalisz, Microsoft Business Solutions Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft.

Microsoft Dynamics NAV, dzięki dużej skalowalności, umożliwi spółce Vistula & Wólczanka S.A. sprawne zarządzanie bieżącą działalnością firmy i gwarantuje zarówno zaspokojenie obecnych potrzeb, jak i tych związanych z dalszymi planami rozwojowymi spółki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"