SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'

We wrześniu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników ozdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 75 674 egz. - to0,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku.

Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (HachetteFilipacchi Burda Polska) - 72 334 egz. (wzrost o 72,8 proc.) a natrzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Medi Press), które sprzedało sięw liczbie 48 753 egz. (wzrost o 9,5 proc.).

wrzesień

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu7567475401
Samo Zdrowie7233441842
Super Linia4875344485
Zdrowie4711546459
Żyjmy dłużej2521224255


2007

wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu75674123254
Samo Zdrowie7233473022
Super Linia4875340569
Zdrowie4711544033
Żyjmy dłużej2521225785

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl