SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'

We wrześniu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 75 674 egz. - to 0,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku.

Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Hachette Filipacchi Burda Polska) - 72 334 egz. (wzrost o 72,8 proc.) a na trzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Medi Press), które sprzedało się w liczbie 48 753 egz. (wzrost o 9,5 proc.).

wrzesień

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 75674 75401
Samo Zdrowie 72334 41842
Super Linia 48753 44485
Zdrowie 47115 46459
Żyjmy dłużej 25212 24255


2007

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 75674 123254
Samo Zdrowie 72334 73022
Super Linia 48753 40569
Zdrowie 47115 44033
Żyjmy dłużej 25212 25785

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl