Vitalia.pl i Trener.pl w sieci Goldbach Audience

Serwisy Vitalia.pl i Trener.pl rozpoczęły współpracę z siecią reklamową Goldbach Audience. Poprzednio obsługą reklamową obu stron zajmowała się Evolution Media Net.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Vitalia.pl i Trener.pl w sieci Goldbach Audience

Umowę Vitalia.pl i Trener.pl z Goldbach Audience popisano na rok i ma ona charakter wyłączności sieciowej i agencyjnej. - Serwisy wzmacniają pakiet Kobieta. Ponadto Vitalia.pl ze względu na wysokie parametry mediowe i wysoką jakość treści włączona została do oferty Dedicated & Tailor made - wachlarza niestandardowych rozwiązań proponowanych przez naszą sieć - opisuje Angelika Przeździęk, group buying director Goldbach Audience.

W październiku ub.r. Vitalia.pl zanotowała 558 tys. użytkowników i 10,4 mln odsłon, a Trener.pl - 182 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Ostatnio Goldbach Audience pozyskała do swojego portfolio również serwisy z grupy Digital Avenue (więcej na ten temat) oraz gry-online.pl i tvgry.pl (więcej o tym).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię