SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Viva!” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół

Dwutygodnik „Viva!” i miesięcznik „Twój Styl” w styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam o 60-75 proc. więcej niż rok wcześniej, za to przychody tygodnika „Wprost” zmalały o prawie jedną trzecią. Wpływy wszystkim magazynów wzrosły o 17 proc.

fot. Shutterstock.comArticle

W styczniu br. magazyny zarobiły na reklamach 202,72 mln zł, o 29,4 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 17 proc. - wynika z raportu Kantar Media (dane cennikowe netto) przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Niezmiennie największe przychody reklamowe zanotował miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - wyniosły one 17,34 mln zł, o 61,3 proc. więcej niż przed rokiem. Z kolei na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska), którego wpływy wzrosły aż o 74,6 proc., do 10,3 mln zł. Z drugiej na trzecią pozycję przesunął się „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zarobił 8,05 mln zł, o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z grona dziesięciu największych pod względem wpływów z reklam magazynów wypadły w styczniu br., a obecne w rankingu w styczniu ub.r., takie tytuły jak „Newsweek Polska”, „Forbes”, „Przyjaciółka” i „Teleprogram”. W ich miejsce pojawiły się „Świat kobiety”, „Uroda życia”, „Pani” i „Polityka”.

Wśród tytułów, które utrzymały się w zestawieniu rok po roku, największy spadek wpływów reklamowych zanotował tygodnik „Wprost” - wyniosły one 5,31 mln zł, o 32,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Z kolei przychody „Kropki TV” zwiększyły się o 41,4 proc. do 5,6 mln, a „Poradnika Domowego” - o 47,2 proc. do 5,29 mln zł.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów

(bez autopromocji, dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I 2014

I 2015

zmiana proc.

TWÓJ STYL

10 750 525 zł

17 341 469 zł

61,3

VIVA

5 853 450 zł

10 297 114 zł

74,6

TELE TYDZIEŃ

7 841 785 zł

8 049 085 zł

2,6

ŚWIAT KOBIETY

b.d.

6 266 055 zł

b.d.

KROPKA TV

3 961 075 zł

5 600 000 zł

41,4

URODA ŻYCIA

b.d.

5 316 250 zł

b.d.

PANI

b.d.

5 315 810 zł

b.d.

WPROST

7 804 400 zł

5 311 242 zł

-32,1

PORADNIK DOMOWY

3 622 646 zł

5 286 805 zł

47,2

POLITYKA

b.d.

5 116 300 zł

b.d.

wszystkie tytuły

173 300 462 zł

202 719 878 zł

17

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Viva!” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl