SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje

Viva Polska była w sierpniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych, ale zanotowała spadek udziału w rynku. Do góry poszła natomiast widownia VH 1 Polska.

Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje

W zeszłym miesiącu Viva miała wśród ogółu widzów 0,82 proc. udziału, o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął kanał 4fun.tv, który zanotował jeszcze większy spadek (o 20,9 proc.) do 0,24 proc. Nieduży wzrost w tej grupie zanotował kanał VH 1 Polska, który od niedawna poza muzyką nadaje seriale komediowe – jego udział wzrósł o 2,3 proc. do 0,18 proc.

 

wszyscy 4+
sierpień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 44 069 0,883 42 055 0,818
4FunTv 15 046 0,301 12 253 0,238
VH1 Polska 8 580 0,172 9 074 0,176
Eska TV - - 7 522 0,146
Rebel.tv - - 306 0,006


Z kolei wśród widzów między 13. a 29. rokiem życia udział Viva Polska wyniósł 2,67 proc.
(+1,5 proc.), a 4fun.tv – 0,7 proc. (- 9,2 proc.). W tej grupie trzecie miejsce zajęła Eska TV z udziałem wynoszącym 0,59 proc. Udało jej się wyprzedzić kanał VH 1 Polska, lidera wzrostu w 13-29, którego udział wzrósł o 49,5 proc. do 0,5 proc. 

wszyscy 13-29
sierpień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 21 143 2,630 21 920 2,669
4FunTv 6 225 0,774 5 770 0,703
Eska TV - - 4 845 0,590
VH1 Polska 2 625 0,327 4 019 0,489
Rebel.tv - - 161 0,020


Młodzieżowy kanał MTV Polska wśród ogółu widzów zanotował 0,39 proc. udziału, zaś w grupie docelowej - 1,31 proc.  – w obu przypadkach stacja zanotowała wzrost. 

sierpień 2009 2010
wszyscy 4+
MTV Polska 16 327 0,327 20 002 0,389
wszyscy 13-29
MTV Polska 16 327 0,327 20 002 0,389


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktoś
Jak kanał VH1 Polska ma być zastąpiony Comedy Central Family to od razu skok widowni. Zawsze doceniamy to, co się kończy...
8 8
odpowiedź
User
aha
shit, goni shit, cóż ... gdzies trzeba te gumy do rzucia, cole i trampki reklamować...
8 8
odpowiedź
User
emarti
Czekamy na koniec VH-1 Polska i zastapienie go VH-1 Europe.
8 8
odpowiedź