VML tworzy dział digital, commerce & content, na czele Siemkowicz i Wasyluk

Agencja VML Poland tworzy nową jednostkę biznesową – Digital, Commerce & Content – która łączy skalowalną produkcję masowych treści digital i commerce z zaawansowanymi rozwiązaniami wspierającymi handel cyfrowy. Będzie pracować dla marek globalnych i lokalnych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
VML tworzy dział digital, commerce & content, na czele Siemkowicz i Wasyluk
VML tworzy nowy dział

Nowa jednostka bazuje na zaawansowanych procesach, automatyzacji i technologii AI, aby usprawnić zarządzanie treściami w cyfrowych ekosystemach. Współpracując ściśle z zespołem Data & Advocacy, dział Digital, Commerce & Content wykorzystuje wielowymiarową analizę danych w celu optymalizacji procesu tworzenia i dystrybucji treści oraz zwiększania efektywności w handlu cyfrowym. 

Rozwiązania oparte na AI umożliwiają dynamiczne dostosowywanie treści do wymagań różnych kanałów e-commerce, automatyzację aktualizacji produktowych oraz personalizację komunikacji, co zwiększa konwersję i efektywność kampanii.

Skalowalność i efektywność dzięki automatyzacji

Kluczowe obszary działalności Digital, Commerce & Content to: masowa i szybko skalowalna produkcja wszelkich formatów treści na potrzeby komunikacji cyfrowej (digital, commerce i experiential), automatyzacja i personalizacja treści (dynamiczne, produkcyjne dopasowanie treści do kontekstu kupującego i platform), zarządzanie cyfrową półką (optymalizacja widoczności produktów w marketplace’ach, e-retailach i kanałach DTC) oraz integracja technologii AI (usprawnienie procesów optymalizacji i rekomendacji treści). 

Digital, Commerce & Content funkcjonuje w strukturze agencji jako niezależna jednostka biznesowa, wspierając działania marek w zakresie strategii treści, analityki danych oraz digital commerce na skalę globalną.

Dwóch managerów na czele

Na czele jednostki Digital, Commerce & Content stoją Damian Siemkowicz oraz Rafał Wasyluk. Damian Siemkowicz, managing director Digital, Commerce & Content to manager z 15-letnim doświadczeniem w branżach performance marketingu i IT. Specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami oraz optymalizacji procesów produkcyjnych. W swojej karierze pracował z takimi markami jak American Express, Samsung, Volvo, Canal+, Lenovo/Motorola, nadzorując wielokanałowe strategie digital.

Rafał Wasyluk, managing partner Digital, Commerce & Content od ponad 20 lat wspiera globalne marki w skutecznej obecności w handlu cyfrowym. Jego ekspertyza obejmuje Performance Content, Digital Shelf Experience oraz Shopper Strategy. Skupia się na automatyzacji procesów zarządzania treściami, integracji AI i optymalizacji Digital Shelf dla takich marek jak P&G, Unilever, Mars, The Coca-Cola Company. Wdraża rozwiązania skalowalne, które zwiększają konkurencyjność marek w środowisku digital commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej