SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WPP łączy agencje Y&R i VML w VMLY&R

Grupa WPP ogłosiła wczoraj utworzenie - globalnie - nowej agencji brand experience VMLY&R, która powstaje z połączenia dotychczas działających: Y&R i VML. Ma dostarczać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę. Na jej czele staje Jon Cook.

VMLY&R ma połączyć dziedziny brand experience i brand advertising, bazując na wspólnej wiedzy i doświadczeniu agencji VML i Y&R.

Nową agencją kierował będzie globalny CEO Jon Cook, który obecnie pełni funkcję globalnego CEO w VML. Będzie podlegać Markowi Readowi, CEO Grupy WPP.

Jak podano w komunikacie "David Sable, były globalny CEO Y&R, nadal będzie wspierał Jona Cooka, agencję VMLY&R i jej klientów jako dyrektor niewykonawczy".

- Zróżnicowane atuty VML i Y&R uzupełniają się, obejmując usługi kreatywne, technologiczne i przetwarzania danych, dzięki czemu obie agencje tak doskonale do siebie pasują. To dla nas ważny krok, ponieważ tworzymy nową, prostszą Grupę WPP, która zapewni klientom w pełni zintegrowaną ofertę i łatwy dostęp do naszych licznych talentów i bogatych zasobów - powiedział Mark Read, CEO WPP.

- VMLY&R w rzeczywistości powstaje już od niemal 18 lat, podczas których pracowaliśmy nad budowaniem dwóch odnoszących ogromne sukcesy marek i rozwijaniem partnerskich relacji z klientami, takimi jak Colgate-Palmolive, Dell czy United States Navy, marynarka wojenna Stanów Zjednoczonych. Jestem niezwykle dumny z tego kulminacyjnego momentu, mogąc od teraz dostarczać klientom usługi w ramach jednej silnej i spójnej oferty. Z przyjemnością wspierał będę Jona oraz naszych partnerów, klientów VMLY&R w swojej nowej roli w Grupie WPP - dodał David Sable

Agencja VMLY&R ma być jedną z głównych marek Grupy WPP, zatrudniającą ponad 7000 pracowników. Pełną działalność rozpocznie na początku 2019 roku.

Polski oddział agencji VML odmówił nam podania szczegółów dotyczących zmian, jakie w związku z globalną decyzją WPP obejmą również obie agencje w Polsce. Argumentowano, że na obecnym etapie więcej informacji ponad te zawarte w oficjalnym komunikacie nie można zdradzić.

Dołącz do dyskusji: WPP łączy agencje Y&R i VML w VMLY&R

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
komentarz
bardzo ładna nazwa się z tego zrobiła
odpowiedź
User
...
może lepiej - RSVP ASAP ? ;)
odpowiedź
User
Mońka Becia
Ale co tu łączyć? W Polsce od dwóch lat nie ma Y&R, tylko literki zostały.
odpowiedź