VMLY&R wygrała przetarg reklamowy piwa Lech

Agencja VMLY&R wygrała przetarg w Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę marki Lech. Współpraca startuje z początkiem stycznia 2024 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VMLY&R wygrała przetarg reklamowy piwa Lech

Agencja VMLY&R będzie odpowiedzialna za szeroko zakrojone działania komunikacyjne dla całego portfolio marki Lech, w tym wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej i kampanii 360.

- Budowanie platform komunikacyjnych dla marek piwnych od zawsze należy do najciekawszych wyzwań dla agencji kreatywnych. Dedykowany przez nas team i niezwykle doświadczony zespół po stronie Kompanii Piwowarskiej to jest wielki potencjał. Cieszymy się, że będziemy pracować w takim składzie - powiedział Piotr Osiński, executive creative director, VMLY&R Poland.

Umowa wejdzie w życie z początkiem stycznia 2024 roku. Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu. 

Wcześniej za kreację kampanii reklamowych Lecha odpowiadała m.in. agencja Bardzo. Była autorem m.in. kampanii, w której wystąpiła Natalia Szroeder. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia