SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VMLY&R Poland wygrywa przetarg reklamowy adidasa

W ramach wygranego przetargu VMLY&R Poland zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki adidas w regionie Europy Wschodniej.

Article

Od czerwca VMLY&R odpowiada za realizację strategii komunikacji marki adidas oraz tworzenie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w następujących obszarach: digital, PR, influencer marketing oraz eventy i social media. Działania te są obecnie prowadzone w Polsce i Czechach, a współpraca może być rozszerzana na kolejne rynki.

Działania obejmują m.in. aktywacje konsumenckie, współpracę ze wszystkimi ambasadorami marki, w tym z influencerami i sportowcami, content management, opracowania materiałów kreatywnych, monitoring i moderację kanałów social media, organizację eventów oraz prowadzenie relacji z mediami.

Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją regionalnych projektów dla kluczowych kategorii produktowych, m.in. bieganie, trening, piłka nożna oraz lifestyle (adidas Originals).

- Na każdym etapie przetargu prezentowaliśmy najwyższą jakość i komplementarność naszych usług. Ponadto, klient docenił zaproponowane przez nas rozwiązania kreatywne i zaprezentowany model koordynacji prac między zespołami w Polsce i Czechach. Mamy przed sobą wiele wspólnych wyzwań - komentuje Katarzyna Tomalska, regional account director w VMLY&R Poland.

Umowa została podpisana na trzy lata. Poprzednio obsługą reklamową adidasa w Polsce zajmowała się agencja Labcon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland wygrywa przetarg reklamowy adidasa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl