SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volkswagen Samochody Dostawcze w kampanii prezentuje "tarczę korzyści"

„Wybierz dostawczego Volkswagena z tarczą korzyści” - to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagen Samochody Dostawcze, którą przygotowała agencja V&P.

Jak podano w komunikacie "tarcza korzyści jest wyjściem naprzeciw wymaganiom klientów, którzy znaleźli się w nowej sytuacji. Celem działań jest bezpieczny finansowo dla klientów powrót do dynamiki sprzedaży sprzed pandemii, który okaże się możliwy dzięki specjalnym benefitom finansowym, zawartym w tarczy".

Kampania obejmuje swoim zasięgiem internet (landing page oraz szereg formatów, które dobrane są pod kątem szerokości oferty, konkretnych benefitów i modeli samochodów dostawczych). Potrwa d końca wakacji.

Za całościową strategię komunikacji w ramach marketingu konwersji, kreację i realizację odpowiada agencja V&P.

Dołącz do dyskusji: Volkswagen Samochody Dostawcze w kampanii prezentuje "tarczę korzyści"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl