SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Volkswagena promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2019. Akcja, pod hasłem „Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę”, to pierwszy w Polsce projekt marketingowy z nową identyfikacją marki Volkswagen.

Spoty z kampanii podkreślają jakość samochodów Volkswagen, odwołując się do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszej reklamy jest mężczyzna, którego zawodzą urządzenia w nowoczesnym domu, a komfort znajduje dopiero w aucie tej marki.

Kampania podkreśla, że w ramach oferty wyprzedażowej można uzyskać do 20 tys. zł rabatu.

 

To pierwsza na polskim rynku akcja reklamowa Volkswagena wykorzystująca nową identyfikację wizualną marki, zaprezentowaną w połowie września.

Działania są realizowane w telewizję i internecie (m.in. w social media).

Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magic
Czyli zwrot "wziasc" jest celowym błędem twórców reklamy?
odpowiedź
User
magic
Czyli zwrot "wziasc" jest celowym błędem twórców reklamy?
odpowiedź
User
magic
Przepraszam,kłopoty ze wzrokiem:-) wsiąść a nie "wziąść...Ukłony z przeprosinami dla autorów.
odpowiedź