Volkswagen żegna garbusa animowaną odą (wideo)

Volkswagen żegna się z Garbusem animowanym spotem, do którego tłem jest utwór The Beatles "Let it be". Teraz firma ma skupić się na elektromobilności.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Volkswagen żegna garbusa animowaną odą (wideo)

„Ostatnia mila” to zintegrowana kampania pożegnalna Volkswagena Beetle. Oparta jest na 90-sekundowym filmie animowanym, którego akcja rozgrywa się przy dźwiękach utworu Let it be” zespołu The Beatles,  zaśpiewanym przez chór młodzieżowy Pro Musica.

W filmie pojawiają się podobizny m.in. Andy'ego Warhola (który złożył hołd garbusowi), czy Kevina Bacona (który zasłynął z jazdy garbusem w „Footloose”). Obok nich można zobaczyć też innych ludzi, m.in. globtroterów czy protestujących, na których w jakiś sposób Garbus miał wpływ. Wszyscy są częścią dużej grupy, która macha na pożegnanie, gdy Garbus wyrusza w ostatnią podróż.

„Ostatnia mila”, stworzona przez Johannesa Leonarda, pozwala fanom pożegnać się z najpopularniejszym i najbardziej znaczącym samochodem na świecie w historii Volkswagena.

W ramach kampanii prowadzona jest akcja o nazwie #TheLastMile, w której kluczowi właściciele VW Beetle będą proszeni o podzielenie się swoimi historiami na temat tego samochodu.

Spot emitowany jest w telewizjach ABC i CNN, a w Nowy Rok pojawił się podczas ważnych amerykańskich meczów piłkarskich, takich jak Sugar Bowl i Rose Bowl.

Volkswagen zapowiedział definitywny koniec produkcji modelu Beetle jesienią 2018 roku. Ostatnie egzemplarze zjechały z linii produkcyjnej w lipcu 2019 roku. Teraz firma skupia się na elektromobilności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol